۳۹۱۱
افزایش سنوات تحصیلی و کمیسیون موارد خاص دانشجویان کاردانی،کارشناسی ناپیوسته و پیوسته
قابل توجه دانشجویان کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته
از آنجاییکه درخواست افزایش سنوات تحصیلی و کمیسیون موارد خاص دانشجویان الزاما میبایست از طریق ثبت نام در پورتال وزارت علوم صورت گیرد، دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته که سنوات تحصیلی آنها بیش از ۵ نیمسال شده است یا ۲ نیمسال مشروط شده اند و دانشجویان کارشناسی پیوسته که سنوات تحصیلی آنها بیش از ۱۰ نیمسال شده است یا ۳ نیمسال مشروط شده اند: حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری با مراجعه به سایت مربوطه به آدرس portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست خود اقدام نمایند.
پیشنهاد میگردد هنگام ثبت نام در سامانه، راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، با امور تحصیلات تکمیلی موسسه تماس حاصل فرمایید.
بدیهی است تنها درخواستهای ثبت شده در سامانه توسط دانشجو، از طریق موسسه قابل پیگیری بوده و در غیر اینصورت ارتباط این افراد با موسسه قطع و عواقب آن متوجه دانشجو میباشد.
قابل توجه دانشجویان درخواست شورای موارد خاص استان
۱ - ابتدا مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال به حساب شماره شبا ۶۶۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۷۳۹۰۳۰۲۲۹۶۸ با ذکر شناسه ۳۸۷۰۷۳۹۵۳۱۱۹۵۰۰۰۰۱۴۰۰۲۶۴۸۸۸۲۰۴ واریز نمایند. اصل فیش پس از دریافت کد رهگیری و پایان فرایند ثبت نام در سامانه https://portal.saorg.ir بارگزاری شود.
سایر مدارک :
۲ - شامل کارنامه کل و ریز نمرات از آموزش دانشگاه
۳ - مدرکی که به نحوی باعث عدم موفقیت در تحصیل شده است مانند: بیماری دانشجو، گواهی محل کار،بیماری والدین ، طلاق ، ازدواج، فوت اعضای درجه یک و...
۴ - نامه اخراجی از دانشگاه
۵ - کارت پایان خدمت یا نامه معافیت تحصیلی
۶ - کلیه مدارک پزشکی و مشاوره پس از تائید پزشک معتمد دانشگاه اسکن شود.
سپس از طریق پورتال سازمان امور دانشجویان ( سامانه سجاد ) به آدرسhttps://portal.saorg.ir وارد سامانه شده و در قسمت راهنمای کاربران ، دانشجو قبل از شروع به ثبت نام راهنما را مطالعه نمایند . سپس کلیه مدارکی که در بالا ذکر شده اسکن نموده و در قسمت های تعریف شده آپلود نمایند.
از آنجا که دسترسی جهت تصحیح اطلاعات دانشجو وجود ندارد دقت گردد کلیه موارد خواسته شده اعم از واحدهای گذرانده ، باقیمانده ، معدل کل ، تعداد مشروطی و ... درست نوشته شود.
پس از تائید اطلاعات توسط کارشناس آموزش کل و طرح در جلسه کمیسیون موارد خاص داخلی دانشگاه / موسسه ، پرونده به شورای موارد خاص استان ارجاع می گردد. در این بازه پیامی به این مضمون که « جهت ادامه فرایند به کد رهگیری مراجعه کنید» برای دانشجو ارسال می گردد. دانشجو به کد رهگیری مراجعه و مبلغ ۱۳۰۰۰۰ ریال طی شماره کارت و رمز دوم از کارت دانشجو کسر و به حساب امور دانشجویان وزارت متبوع واریز می گردد. اکنون پرونده شما در شورای استان قابل دسترسی است .
پس ازبررسی و اعلام نظر کارشناسی ، به دبیر شورای موارد خاص استانی ارسال می گردد. پیام « به دبیر شورای استان ارسال شد» ( قابل طرح در جلسه)
- پس از طرح در جلسه ، رای صادره برای دانشجو مانند مراحل دیگر پیام می شود.
- دانشجویان دانشگاه مازندران لازم است پس از دریافت رای متن پیام « فرایند خاتمه یافته است» پس از ۴۸ ساعت (بازه انشاء صورتجلسه، امضاء و ارسال) جهت ادامه فرایند آموزشی و ثبت نام به آموزش دانشگاه مازندران یا دانشکده مراجعه نمایند.
- جلسات شورای استان ماهی یکبار و در موارد ضروری فوق العاده برگزار می گردد و از آنجا که از طریق سامانه سجاد قابلیت پیگیری وجود دارد نیازی به حضور دانشجو و پیگیری شفاهی نخواهد بود.مراتب به نحو مقتضی به اطلاع دانشجویان ذینفع رسانده شود.
رفع نقص و پشتیبانی سامانه سجاد ۹۶۶۶۴۴۵۷-۰۲۱ آقای توکلی / ۳۵۳۰۳۴۲۳-۰۱۱ شورای مواردخاص استان مازندران
تاریخ انتشار: ۹:۴۵:۴۱ ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
موضوعات مرتبط
نحوه مهمانی و انتقال دانشجویان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ (۱۴۰۳۲) فراخوان عضویت در بسیج دانشگاهی هدف اطلاعیه مشاوره رایگان روانشناسی و رواندرمانگر تخصصی اطلاعیه سرویس ایاب و ذهاب راه اندازی انتشارات موسسه اطلاعیه برپایی نماز جماعت ظهر به همراه بیان تفسیر و احکام تقویم زمانبندی برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه دوره های تحصیلات تکمیلی آشنایی با موسسه آموزش عالی هدف ساری - تنها واحد دانشگاهی سطح یک کشوری در مرکز و شرق مازندران برگزاری مراسم زیارت عاشورا اطلاعیه مهم تمدید پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد راهنمای پرداخت شهریه به صورت غیر حضوری اطلاعیه خوابگاه خواهران اطلاعیه سامانه رزرو ( خرید ) غذا اعتبار مدارک دانشگاهی موسسات آموزش عالی